လေ့ကျင့်ရေးနှင့် သုတေသနဌာနခွဲ က ဖတ်ကြားခဲ့သည့် စာတမ်းများစာရင်း
စဉ် | ကျင်းပခဲ့ သည့် ရက်စွဲ | စာတမ်းရှင်အမည် | ဖတ်ကြားခဲ့သည့် စာတမ်းအမည် | မှတ်ချက် | ||
၁ | ၃၀-၈- ၂၀၀၈ | ဦးမြင့်တင် (မှတ်ကျောက်) ပန်းထိမ်ပညာရှင်၊ နာယက မြန်မာနိုင်ငံရိုးရာ ပန်းပညာရှင်များ အစည်းအရုံး | မြန်မာ့ရိုးရာရွှေပန်းထိမ်ပညာ | ပထမအကြိမ် ပန်းဆယ်မျိုး အနုပညာဆိုင်ရာ သုတေသန စာတမ်းဖတ်ပွဲ | ||
ဦးတင်လှ | မြန်မာ့ရိုးရာငွေပန်းထိမ်ပညာ | |||||
ဦးသောင်းထွန်း၊ ယွန်းပညာရှင်ကျောင်းအုပ်ကြီး(ငြိမ်း)၊ ယွန်းပညာကောလိပ် | မြန်မာ့ရိုးရာ ပန်းယွန်းပညာကို ထိန်းသိမ်းခြင်းနှင့်သစ်လွင် ဆန်းသစ်သော အနုပညာလက်ရာများကို ပေါင်းစည်းခြင်း | |||||
ဦးတင်မောင်လွင်၊ ပါမောက္ခ(ပန်းချီ) အမျိုးသားယဉ်ကျေးမှုနှင့် အနုပညာတက္ကသိုလ် (ရန်ကုန်) | မြန်မာ့ပန်းချီပညာ၏ ၂၁ရာစုဦး ကာလတိုးတက် ရောက်ရှိမှုများ | |||||
ဒေါ်မြခက်၊ လက်ထောက်ကထိက အမျိုးသားယဉ်ကျေးမှုနှင့် အနုပညာတက္ကသိုလ် (မန္တလေး) | မြန်မာ့ရိုးရာပန်းချီနှင့် ပြောင်းလဲတိုးတက်မှုများ | |||||
ဒေါ်ခိုင်သဇင်ထွေး၊ နည်းပြ(ပန်းပု) အမျိုးသားယဉ်ကျေးမှုနှင့် အနုပညာတက္ကသိုလ် (ရန်ကုန်) | မြန်မာ့ရိုးရာ ပန်းယွန်းပညာနှင့် နည်းပညာ | |||||
၂ | ၂၄- ၁- ၂၀၀၉ | ဦးအုန်းမောင် (ပညာအလင်းပြ) ရာမပညာရှင် | ရာမာယဏဇာတ် လေ့လာချက် | ဒုတိယအကြိမ်အနု သုခုမဆိုင်ရာသုတေ သနစာတမ်းဖတ်ပွဲ | ||
ဦးအောင်သွင်၊ ညွှန်ကြားရေးမှူး (ငြိမ်း) | အနုပညာဖန်တီးသူများနှင့် ရာမာယဏ | |||||
ဒေါ်နုနုခင်၊ ပါမောက္ခ (သဘင်) အမျိုးသား ယဉ်ကျေးမှုနှင့် အနုပညာတက္ကသိုလ် (မန္တလေး) | မြန်မာ့အငြိမ့်သဘင်၏ အခြေခံ | |||||
ဦးစုအောင်၊ ဒုတိယညွှန်ကြားရေးမှူး ထုတ်လုပ်ဌာနခွဲ (မန္တလေး) | အငြိမ့်စင်ပေါ်မှ အနုပညာဖန်တီးမှုများ | |||||
ဒေါ်ချောစုစုကြည်၊ ဦးစီးအရာရှိထုတ်လုပ်ဌာနခွဲ(ရန်ကုန်) | သဘင်မှုဆိုင်ရာ လင်္ကာရအဖွဲ့အနွဲ့များ အပိုင်း(၁) | |||||
ဦးမောင်မောင်လတ်၊ သုတေသနအရာရှိ လေ့ကျင့်ရေးနှင့် သုတေ သန ဌာနခွဲ | သဘင်မှုဆိုင်ရာ လင်္ကာရအဖွဲ့အနွဲ့များ အပိုင်း(၂) | |||||
၃ | ၂၄- ၇- ၂၀၀၉ | ဒေါ်မူမူခင်၊ ဦးစီးအရာရှိ၊ ထုတ်လုပ်ဌာနခွဲ (ရန်ကုန်) | မြန်မာ့ရိုးရာ မြိုင်ထနှစ်ပါး သွားအကများကို လေ့လာခြင်း | တတိယအကြိမ်၊ မြန်မာ့ရိုးရာအမျိုး သားရေးလက္ခဏာ များသုတေသန စာတမ်းဖတ်ပွဲ | ||
ဒေါ်ဝင်းပပ၊ လက်ထောက်ကထိက (သဘင်)၊ အမျိုးသားယဉ်ကျေးမှုနှင့် အနုပညာတက္ကသိုလ် (ရန်ကုန်) | မြန်မာ့ရိုးရာ ဇာတ်တော်ကြီး များမှလာသည့် လောကဓမ္မ အကြောင်းအရာများကို လေ့လာခြင်း | |||||
၂၄- ၇- ၂၀၀၉ | ဦးချစ်စံဝင်း၊ စာရေးဆရာ | မြန်မာ့ရိုးရာမင်္ဂလာ ၁၂ ပါး အခမ်းအနားများကိုလေ့လာခြင်း | ||||
ဦးချစ်ဦးညို၊ စာရေးဆရာ | မြန်မာ့ရိုးရာနတ်ချင်းများကို လေ့လာခြင်း | |||||
၄ | ၁၃-၁၁-၂၀၀၉ | ဒေါ်သိမ့်သိမ့်ဆွေ၊ နည်းပြ (ဂီတ) အမျိုးသားယဉ်ကျေးမှုနှင့် အနုပညာတက္ကသိုလ် (ရန်ကုန်) | ဝတ်တော်ရုံသီချင်း လေ့လာချက် | စတုတ္ထအကြိမ်၊ ဂန္ထဝင်မြောက် မြန်မာ့ဂီတ၊ မြန်မာ့သီချင်း သုတေသန စာတမ်းဖတ်ပွဲ | ||
ဒေါက်တာသီတာမြင့်၊ ကထိက (မြန်မာစာ) အမျိုးသားယဉ်ကျေးမှုနှင့် အနုပညာတက္ကသိုလ် (မန္တလေး) | မဟာဂီတဝင် ရှေးကြိုးသီချင်းများမှ ဝေါဟာရ အသုံးအနှုန်း များကိုလေ့လာခြင်း | |||||
ဒေါက်တာကျော်မင်း၊ ကထိက (မြန်မာစာ) အမျိုးသားယဉ်ကျေးမှုနှင့် အနုပညာတက္ကသိုလ် (ရန်ကုန်) | ဝန်ကြီးပဒေသရာဇာနှင့် ဘုန်းတော်ဘွဲ့ သီချင်းခံများ | |||||
ဦးမောင်မောင်လတ်၊ သုတေသနအရာရှိ လေ့ကျင့်ရေးနှင့် သုတေသနဌာနခွဲ | ပျူခေတ်တေးဂီတ လေ့လာချက် | |||||
၅ | ၂၅- ၂- ၂၀၁၀ | ဦးဇော်ဌေး၊ ညွှန်ကြားရေးမှူး လေ့ကျင့်ရေးနှင့် သုတေသနဌာနခွဲ | အမျိုးသားရေး စရိုက်လက္ခဏာ များကိုဖော်ဆောင်သော ခေတ် အကြိုက်တေးများ | ပဉ္စမအကြိမ်၊ တေးကဗျာတို့၏ သြဇာသက်ရောက်မှု သုတေသန စာတမ်းဖတ်ပွဲ | ||
၂၅- ၂- ၂၀၁၀ | ဦးအောင်ကိန်း၊ ပါမောက္ခ (ဂီတ) အမျိုးသားယဉ်ကျေးမှုနှင့် အနုပညာတက္ကသိုလ် (ရန်ကုန်) | ထာဝရရှင်သန်နေသော ခေတ်ဟောင်းကာလပေါ်တေး သီချင်းများ | ||||
ဒေါက်တာခိုင်ခိုင်သင်း၊ လက်ထောက်ကထိက (မြန်မာစာ) အမျိုးသားယဉ်ကျေးမှုနှင့် အနုပညာတက္ကသိုလ် (ရန်ကုန်) | ပုဂံခေတ်ကျောက်စာများမှ အနုသုခုမပညာရပ်ဆိုင်ရာ ဝေါဟာရများလေ့လာချက် | |||||
ဒေါက်တာဇော်နိုင်၊ ကထိက (မြန်မာစာ) အမျိုးသားယဉ်ကျေးမှု နှင့်အနုပညာတက္ကသိုလ် (မန္တလေး) | မြန်မာသီချင်းကဗျာများတွင် သြဇာသက်ရောက်နေသော စိတ်ကူး စိတ်သန်း အဖွဲ့အနွဲ့ကိုရတုလမ်းကြောင်းမှ ခြေရာခံကြည့်ခြင်း | |||||
၆ | ၂၀-၈-၂၀၁၀ | ဦးရဲဒွေး (ရုပ်သေးပညာရှင်) မြန်မာနိုင်ငံသဘင်ပညာရှင်များအစည်းအရုံး | မြန်မာ့ရုပ်စုံသဘင်မှ ရုပ်သေးဇာတ်ရုပ်များ | ဆဌမအကြိမ်၊ အနုသုခုမ သဘင် ပညာသုတေသန စာတမ်းဖတ်ပွဲ | ||
ဦးမောင်မောင်ဇော်ထက်၊ လက်ထောက် ညွှန်ကြားရေးမှူး၊ ထုတ်လုပ်ဌာနခွဲ (ရန်ကုန်) | ကမ္ဘာက စိတ်ဝင်စားလာသော မြန်မာ့ ဆိုင်းပညာ | |||||
၂၀-၈- ၂၀၁၀ | ဦးမြတ်လင်း၊ ဦးစီးအရာရှိ၊ ထုတ်လုပ် ဌာနခွဲ(မန္တလေး) | ဇာတ်သဘင်ဆိုင်ရာ ကကြိုး ကကွက်များ | ||||
ဒေါက်တာကျော်မင်း၊ ကထိက (မြန်မာစာ)၊ အမျိုးသားယဉ်ကျေးမှု နှင့် အနုပညာတက္ကသိုလ် (ရန်ကုန်) | ဇာတ်လမ်းဖန်တီးမှု နည်းပရိယာယ်များ | |||||
၇ | ၁၉-၅- ၂၀၁၆ | ဒေါက်တာကျော်မင်း၊ ကထိက (မြန်မာစာ)၊ အမျိုးသားယဉ်ကျေးမှု နှင့်အနုပညာတက္ကသိုလ် (ရန်ကုန်) | ဇာတ်ဆောင်စရိုက် ဖန်တီးမှု နည်းပရိယာယ်များ | သတ္တမအကြိမ်၊ အနုသုခုမဆိုင်ရာ သုတေသန စာတမ်းဖတ်ပွဲ | ||
ဦးစိန်လှိုင်၊ မဟာဝိဇ္ဇာ | တေးဂီတနှင့် ဇာတ်သဘင်မှ အချိုးကဗျာ | |||||
ဦးဇော်ဌေး ဒုတိယအမြဲတမ်းအတွင်းဝန်(ငြိမ်း)၊ ယဉ်ကျေးမှုဝန်ကြီးဌာန | သဘင် အနုပညာ တင်ဆက်မှု သမားစဉ် | |||||
၈ | ၅- ၃- ၂၀၁၈ | ဒေါ်ရွှေကူနန်းနွဲ့နွဲ့၊ စာရေးဆရာမ မဟာဂီတပညာရှင် | မြန်မာသံစဉ်ခုနှစ်ပါးနှင့် မဟာဂီတ ကောက်နုတ်ချက် | အဌမအကြိမ်၊ အနုသုခုမဆိုင်ရာ သုတေသန စာတမ်းဖတ်ပွဲ | ||
ဦးရဲထွဋ် (သံလျင် မောင်ဝင်းဝါ) | အမျိုးသားပြဇာတ် စာပေ | |||||
ဒေါ်မမနိုင်၊ ရုပ်သေးပညာရှင် | မြန်မာ့ရုပ်သေးအနုပညာ၊ မြန်မာ့ရုပ်သေး ရေစီးကြောင်း | |||||
၉ | ၁၅-၁၀-၂၀၁၅ | ဦးတင်လတ်ယု သုတေသနလက်ထောက်- ၂ (သဘင်) | ဒြပ်မဲ့ယဉ်ကျေးမှုအမွေအနှစ်ဆိုသည်မှာ | ၁/၂၀၁၅၊ ဌာနတွင်း သုတေသန စာတမ်းဖတ်ပွဲ | ||
၁၀ | ၂၈- ၆- ၂၀၁၈ | ဦးတင်လတ်ယု သုတေသနလက်ထောက်- ၁ (သဘင်) | နတ်ကတော်အကနှင့် အပျိုတော်အကခြားနားချက် | ပထမအကြိမ်၊ ဌာနတွင်း သုတေသန စာတမ်းဖတ်ပွဲ | ||
၁၁ | ၁၉-၉- ၂၀၁၈ | ဒေါ်မေသန့်သန့်ကျော် ဦးစီးအရာရှိ (ပန်းချီ) | ခေတ်ပေါ်ယဉ်ကျေးမှု အနုပညာသဲပန်းချီပညာ | ဒုတိယအကြိမ်၊ ဌာနတွင်း သုတေသန စာတမ်းဖတ်ပွဲ | ||
၁၂ | ၂၆-၉- ၂၀၁၉ | ဒေါ်စန္ဒာဝင်း ဦးစီးအရာရှိ (သဘင်) | နေပြည်တော်ဦးတင်ဝင်း၏ ဘဝနှင့်ဇာတ်သဘင်ပညာ | တတိယအကြိမ်၊ ဌာနတွင်း သုတေသန စာတမ်းဖတ်ပွဲ |